poniedziałek, 30 czerwca 2014

Od Autorki

Jak zapewne zauważyliście z prawej strony dodałam link do mojego nowego projektu: opowiadanie fan-fiction zainspirowane nowym filmem "Jak wytresować smoka 2". W moim opowiadaniu będzie trochę bardziej mrocznie i krwawo niż w filmie, no ale czego mozna się spodziewać po bajce dla dzieci :P Postanowiłam więc, że podkoloryzuję swoje opowiadanie, bo... tak będzie ciekawiej :)

Zobaczymy co z tego wyjdzie... póki mam wenę, będę pisać, a potem... potem się zobaczy :) Mam nadzieję, że "Smocze Opowieści" wypalą tak jak "Gdzie Jesteś Eragonie" :D

Serdecznie zapraszam do czytania i komentowania "Smoczych Opowieści". Mam nadzieję, że opowieść Wam się spodoba i... to chyba tyle :)

Pozdrawiam ^-^

Smocza Strażniczka

1 komentarz:

  1. Super naprawde się ciesze z powodu tylu notek i nowej serii

    OdpowiedzUsuń