wtorek, 22 lipca 2014

Informacja od autorki

Wybaczcie mi moi kochani ale na razie nie potrafie juz dłuzej pisać "Gdzie jesteś Eragonie". Pomysł się wypalił, a ja nie mam już pomysłów. Jedyne co i pozostaje to skonczyć to opowiadanie i zamknąć opowieść... ale... nie wiem kiedy to zrobie. Może... moze niedługo tu wróce z nowa notką. Póki co, nie potrafię nawet jednego zdania napisać, podczas gdy na nowym blogu - fanfiction filmu "Jak wytresowac smoka 2" - notki piszę jak szalona :). Proszę o zrozumienie i wybaczenie.

Pozdrawiam

Smocza Strażniczka

6 komentarzy:

  1. Szkoda, ale doskonale cię rozumiem.
    Ja też się już dawno wypaliłam, teraz staram się już po prostu jakoś zakończyć bloga.
    Wg mnie jeszcze tu wrócisz, nie wierzę żebyś po prostu się odcięła od stworzonej przez siebie Alagaesii (bo to już dawno nie jest kraina Paoliniego) :)

    Życzę tsunami weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym nawet chciała to pisać. Tylko że już nie mogę.. Nie odetnę się całkowicie planuję Easter Eggi na "Wikingach" ale zobaczymy co z tego wyjdzie xDDD). No i czas też by zakończyć "Eragona"... w końcu usze to zrobić... tylko nie wiem kiedy

      Dzieki za życzenia weny, która jest, ale do pisania "Wikingów" :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. szkoda jedyna dobre kontynuacja jaką znalazłem

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiesz?.... D: Smutno :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielka szkoda historia mnie wciągnęła jedna z najlepszych kontynuacji Dziedzictwa jaką czytałem

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah, witajcie po latach ;w; powróciłam, by powspominać cudowne czasy, kiedy ktokolwiek pisał jeszcze na bloggerze :c tęsknię za tym, jak i za samymi twoimi opowieściami, Smocza Strażniczko :3 w 3 dni przeczytałam wszystkie rozdziały od nowa, od samego początku. Strasznie bym chciała, żebyś powróciła - jeśli nie w tym opowiadaniu, to może w innym? Sama aktualnie zabieram się do reaktywacji mojego "Wędrowca", jak zwykłam nazywać swoje opko, jednak postanowiłam, że dłużej nie będzie to ff Eragona, chyba czas na coś w 100% autorskiego.
    Poza tym jestem ciekawa, co u ciebie słychać, jak ci idzie w życiu, bo od dłuższego czasu myślę sobie o znajomych z blogosfery :,3
    Gdybyś chciała się jakoś skontaktować, po prostu daj znać :3
    Pozdrowionka!
    Niezmiennie od lat ta sama
    Cillianna :3

    OdpowiedzUsuń